Tvořte s námi byznysově výkonné a společensky 
přínosné projekty

Klienty si vybíráme. Jsou to hvězdy ve svém oboru a uměli si prošlapat náročnou cestu ke špičkovému produktu či službě a proto chápou, že aby mohli zářit ještě jasněji potřebují kvalitního parťáka.

Rádi pomáháme i těm, kteří potřebují know-how k úspěšnému startu či restartu.

Jak růst, vydělávat a udržet si morální kredit v době inflace, zvyšující se konkurence a příchodu umělé inteligence?

Řešení je funkční strategie a kvalitní správa klíčových marketingových kanálů.

Jak růst, vydělávat a udržet si morální kredit v době inflace, zvyšující se konkurence a příchodu umělé inteligence? Řešení je funkční strategie a kvalitní správa klíčových marketingových kanálů.

milionů Kč

vyděláno klientům na službách za 2 roky

stálých klientů

ve správě marketingových a strategických aktivit

lepší výsledky

po správné implementaci marketingové strategie
Používáme
ověřené metody

Nasloucháme sentimentu na trhu a zákazníkům, sbíráme data a teprve pak přecházíme ke strategii, kreativě a exekutivě. Jsme dedikované marketingové oddělení a vždy hrajeme “fair play”.

Základem jsou hodnoty

Naše hodnoty určují naše rozhodování a jednání. Jsou to pilíře všeho co děláme a díky tomu „stavíme” na pevném základu.

Vzájemný respekt a porozumění

Smysluplnost a udržitelnost

Práce s daty
a kreativita

Vize

a filantropie

Jak vypadá ideální postup spolupráce?

Na začátku se podíváme do nitra vašeho byznysu a identifikujeme problémy. Poté společně zvolíme novou cestu, po které bezpečně dojdeme ke splnění vytyčených cílů.

1

Úvodní seznámení

Na začátku je slovo. A také audit vašeho byznysu. Identifikujeme slabá i silná místa a nastavíme pravidla naší spolupráce.

Co děláme?

Briefujeme
Zjišťujeme hodnoty a vize

Co využíváme?

Strategické briefy
Management framework

Podívejte se na konkrétní příklady

Cesta k úspěchu vždy vyžaduje zapojení a zájem obou stran, pokud tam, a váš produkt dává na trhu smysl, těšíme se na to až k vás k němu přivedeme.

Ukázky vizuálních výstupů a redesignu

„Pokud si myslíte, že dobrý design je drahý, měli byste se zamyslet, kolik vás stojí ten špatný."

— Dr. Ralf Speth

Jsme srdcem
startupového holdingu