4 minuty o získávání poptávek online

150 prodaných apartmánů na Kypru za 1 rok

Realitka Century 21 za námi přišla s výzvou, zda-li zvládneme „prodávat” luxusní apartmány na Kypru. Na jedné straně jsme byli my, uprostřed realitní makléř a na konci slunná investice. Tím končilo celé naše zadání i podklady. Během 2 měsíců jsme připravili výzkum, identitu, obsahovou strategii, UX i vývoj webu a začali úspěšně prodávat v Česku i na Slovensku.

Hlavní výzvy projektu

Zajistit dostatek poptávek na prodej celého komplexu na Kypru.

Získat dostatečnou důvěryhodnost při nákupu nemovitosti v zahraničí.

Podchytit celý proces práce s kontaktem od reklamy po prodej nemovitosti.

Jak jsme postupovali a proč?

Prodávat luxusní nemovitosti za miliony korun neznámým lidem na internetu?
Ze zkušeností jsme věděli, že se není čeho bát, pokud dodržíme osvědčené postupy.

Základem jsou data, která určí správnou cílovku a jak s ní komunikovat. Protože apartmán na Kypru chce přeci každý, ne? Ne!

Pustili jsme se do rozsáhlého výzkumu trhu - konkurence, developerské firmy, reality, to vše u nás, i v zahraničí.

Rozdíl mezi osobou, která touží po apartmánu v zahraničí, a tou, která si ho skutečně koupí, spočívá v záměru. Jste investor, rodina nebo hledáte byt na důchod? První krok zahrnuje důkladný výzkum vaší cílové skupiny.

Hlavní prodejní argumenty (USP) jsou klíčové pro dosažení úspěchu. Které z nich však nejlépe artikulovat? Vyrazili jsme do ulic a bavili se s různými investory a lidmi na sítích, abychom to zjistili.

Data jsou v tomto případě jako výběr v IKEA - můžete si do „vybavení” apartmánu vybrat absolutně cokoliv. Je ale na pečlivé analýze vašich zákazníků, abyste si vybrali ten správný dekor a oni vám do apartmánů jezdili rádi.

My se pro úspěch projektu museli trefit do podání ceny, stylu komunikace, důvěryhodnosti a dalších prvků.

Výsledky redesignu a expanze PPC

Po úpravě webu a expanzi PPC kampaní jsme dosáhli průlomu. Naše poptávky vzrostly z 50 na více než 700 měsíčně, což ukazuje, že správný přístup a strategie mohou významně zvýšit konverze a dosah.

Projekt v číslech

poptávek

v Česku i na Slovensku za posledních 12 měsíců

prodejů

prodaných apartmánů od 1,5 mil. Kč

měsíce

od nápadu
do prvního prodeje

Jak může lead generation strategie získat poptávky vám?

Máte-li službu, která lidem přinese radost či přínos, máte i 100% šanci ji aktivně prodávat na internetu. Úspěch stojí ale na výzkumu, strategii a odhodlané komunikaci.

Pomohli jsme v oblasti financí, technologie, realit, ale třeba i gastronomie. Nejdůležitější je pořádně probrat možnosti a mít hlavu otevřenou novým přístupům 
k získávání poptávek.

Napište nám a my s vámi nezávazně probereme, jestli dokážeme získat poptávky
i vašemu byznysu.

A kdyby ne, alespoň od nás dostanete pár marketingových rad :-)

Mám zájem o spolupráci
Nezávazná schůzka, kde zjistíme možnosti spolupráce.