Prodávat luxusní nemovitosti za miliony korun neznámým lidem na internetu?
Ze zkušeností jsme věděli, že se není čeho bát, pokud dodržíme osvědčené postupy.
Základem jsou data, která určí správnou cílovku a jak s ní komunikovat. Protože apartmán na Kypru chce přeci každý, ne? Ne!
Pustili jsme se do rozsáhlého výzkumu trhu - konkurence, developerské firmy, reality, to vše u nás, i v zahraničí.
Rozdíl mezi osobou, která touží po apartmánu v zahraničí, a tou, která si ho skutečně koupí, spočívá v záměru. Jste investor, rodina nebo hledáte byt na důchod? První krok zahrnuje důkladný výzkum vaší cílové skupiny.
Hlavní prodejní argumenty (USP) jsou klíčové pro dosažení úspěchu. Které z nich však nejlépe artikulovat? Vyrazili jsme do ulic a bavili se s různými investory a lidmi na sítích, abychom to zjistili.
Data jsou v tomto případě jako výběr v IKEA - můžete si do „vybavení” apartmánu vybrat absolutně cokoliv. Je ale na pečlivé analýze vašich zákazníků, abyste si vybrali ten správný dekor a oni vám do apartmánů jezdili rádi.
My se pro úspěch projektu museli trefit do podání ceny, stylu komunikace, důvěryhodnosti a dalších prvků.