Doba čtení 4 minuty
Sleep Centrum, prodejce kvalitních italských matrací a dalšího zboží pro dobrý spánek, hledal způsoby, jak zvýšit prodeje na e-shopu a zastavit pokles v kamenných prodejnách. Díky naší komplexní strategii a inovativnímu přístupu jsme dosáhli výrazných výsledků.
Zvýšit meziroční prodeje na e-shopu
Zastavit pokles prodeje v kamenných prodejnách.
Posílit přítomnost a výkon na sociálních sítích.
Implementovali jsme pokročilé optimalizace a kampaně, jako je Performance Max, které vedly k meziročnímu nárůstu prodeje na e-shopu o 34 %. Zaměřili jsme se na efektivní využití marketingových kanálů a optimalizaci nákladů. V současné době implementujeme i pokročilou umělou inteligenci.
Namísto pouhého spuštění kampaní jsme provedli komplexní mystery shopping u klienta i konkurence. Odhalili jsme klíčové chyby v prodejním procesu, které bránily vyšším prodejům. Poskytli jsme 12 konkrétních doporučení pro zlepšení, čímž jsme zajistili efektivnější využití investic do marketingu.
Místo klasické správy sociálních sítí jsme klientovy vytvořili balíček:
Tento přístup vedl k vytvoření kvalitního obsahu a zároveň k vyškolení týmu klienta pro budoucí samostatnou správu.
prodeje na e-shopu
řekl majitel Sleep Centra na našem workshopu
pro zvýšení prodeje na pobočkách
Chcete nabídnout svým zákazníkům více než jen online nákup? Chcete je motivovat k návštěvě vaší prodejny? Společně vytvoříme strategii, která spojí to nejlepší z obou světů, zmapujeme proces a navrhneme funkční řešení, který nikdo jiný na trhu nemá.