Doba čtení 4 minuty

34% nárůst prodeje díky komplexnímu marketingu

Sleep Centrum, prodejce kvalitních italských matrací a dalšího zboží pro dobrý spánek, hledal způsoby, jak zvýšit prodeje na e-shopu a zastavit pokles v kamenných prodejnách. Díky naší komplexní strategii a inovativnímu přístupu jsme dosáhli výrazných výsledků.

Mám zájem o spolupráci
Nezávazná schůzka, kde zjistíme možnosti spolupráce.

Hlavní výzvy projektu

Zvýšit meziroční prodeje na e-shopu

Zastavit pokles prodeje v kamenných prodejnách.

Posílit přítomnost a výkon na sociálních sítích.

Jak jsme postupovali a proč?

Zvýšení prodeje na e-shopu

Implementovali jsme pokročilé optimalizace a kampaně, jako je Performance Max, které vedly k meziročnímu nárůstu prodeje na e-shopu o 34 %. Zaměřili jsme se na efektivní využití marketingových kanálů a optimalizaci nákladů. V současné době implementujeme i pokročilou umělou inteligenci.

Zkvalitnění prodeje na pobočkách

Namísto pouhého spuštění kampaní jsme provedli komplexní mystery shopping u klienta i konkurence. Odhalili jsme klíčové chyby v prodejním procesu, které bránily vyšším prodejům. Poskytli jsme 12 konkrétních doporučení pro zlepšení, čímž jsme zajistili efektivnější využití investic do marketingu.

Inovativní přístup k sociálním sítím

Místo klasické správy sociálních sítí jsme klientovy vytvořili balíček:

  • Samostudium v naší online akademii – klient získal základní know-how.
  • Workshopy nad obsahovým plánem a trendy – společně jsme vytvořili strategii.
  • Produkční dny – natáčení obsahu a školení, jak s ním pracovat dál.

Tento přístup vedl k vytvoření kvalitního obsahu a zároveň k vyškolení týmu klienta pro budoucí samostatnou správu.

Projekt v číslech

meziroční zvýšení

prodeje na e-shopu

„Wow“

řekl majitel Sleep Centra na našem workshopu

doporučení

pro zvýšení prodeje na pobočkách

Jak může naše komplexní řešení pomoci i vám?

Chcete nabídnout svým zákazníkům více než jen online nákup? Chcete je motivovat k návštěvě vaší prodejny? Společně vytvoříme strategii, která spojí to nejlepší z obou světů, zmapujeme proces a navrhneme funkční řešení, který nikdo jiný na trhu nemá.

Mám zájem o spolupráci
Nezávazná schůzka, kde zjistíme možnosti spolupráce.