4 minuty o employer brandingu
Libeřské lahůdky, ikonická česká firma v oblasti lahůdkářství, potřebovala nový web s hlavním cílem usnadnit nalezení poboček a posílit employer branding pro nábor nových zaměstnanců. Navrhli jsem pro ně úspěšný redesignu webu, zprodukovali série autentických videí, navrhly výkonností HR kampaň a započali tak dlouhodobou spolupráci, která dnes pokračuje například naší správou sociálních síti klienta nebo pomocí s otvíráním nové pobočky.
Vytvořit čistý a přehledný web, který zároveň vyzařuje vřelost značky a komunikuje všechny její hodnoty.
Vytvoření HR stránek pro efektivní nábor nových zaměstnanců, kteří budou korespondovat s hodnotami společnosti.
Začali jsme kompletním redesignem webu, který kladl důraz na čistotu, přehlednost ale zachovává decentní dekorativnost a vypráví příběh silné značky. Nový vizuální styl odráží hodnoty společnosti – kvalitu a lásku k řemeslu.
Pro HR sekci jsme provedli hloubkové rozhovory se zaměstnanci. Zjistili jsme, jak silně jsou propojeni s firmou a jak oceňují její hodnoty. To nám umožnilo vytvořit autentický obsah, který skutečně rezonuje s potenciálními uchazeči.
Navrhli jsme a realizovali natáčení série videí:
Během 2 produkčních dnů jsme vytvořili 11 videí, která obohatila web a podpořila HR aktivity, zároveň během natáčení vznikla série fotografií.
Výsledným krokem bylo sestavení výkonnostní strategie pro nábor nových zaměstnanců, kterou navrhla naše specialista na výkonnostní HR marketing.
vytvořených za 2 produkční dny
na nový rebranding a web
V dnešní době je nejen důležité zabývat se marketingem pro zákazníky, ale také posilovat svůj employer branding a být tak konkurence schopný i na pracovním trhu. Nevíte jak na to? Ozvěte se nám a probereme jak tvorba autentického obsahu a cílené HR strategie může zlepšit zlepšit právě váš nábor.