4 minuty o employer brandingu

Od redesignu webu k employer branding strategii.

Libeřské lahůdky, ikonická česká firma v oblasti lahůdkářství, potřebovala nový web s hlavním cílem usnadnit nalezení poboček a posílit employer branding pro nábor nových zaměstnanců. Navrhli jsem pro ně úspěšný redesignu webu, zprodukovali série autentických videí, navrhly výkonností HR kampaň a započali tak dlouhodobou spolupráci, která dnes pokračuje například naší správou sociálních síti klienta nebo pomocí s otvíráním nové pobočky.

Hlavní výzvy projektu

Vytvořit čistý a přehledný web, který zároveň vyzařuje vřelost značky a komunikuje všechny její hodnoty.

Vytvoření HR stránek pro efektivní nábor nových zaměstnanců, kteří budou korespondovat s hodnotami společnosti.

Jak jsme postupovali a proč?

Redesign webu a vizuální identity

Začali jsme kompletním redesignem webu, který kladl důraz na čistotu, přehlednost ale zachovává decentní dekorativnost a vypráví příběh silné značky. Nový vizuální styl odráží hodnoty společnosti – kvalitu a lásku k řemeslu.

Hloubkové rozhovory se zaměstnanci

Pro HR sekci jsme provedli hloubkové rozhovory se zaměstnanci. Zjistili jsme, jak silně jsou propojeni s firmou a jak oceňují její hodnoty. To nám umožnilo vytvořit autentický obsah, který skutečně rezonuje s potenciálními uchazeči.

Produkce videí pro HR kampaně

Navrhli jsme a realizovali natáčení série videí:

  • "Poznej svého šéfa" – představuje vedoucí pracovníky a jejich přístup k vedení.
  • "Růst je možný" – ukazuje možnosti profesního postupu ve firmě.
  • Brandový mini film – vypráví příběh značky a ukazuje zákulisí výroby.
  • Krátká videa na konkrétní pozice – zaměřená na specifika jednotlivých rolí.
  • Výkonnostní videa – pro použití v náborových kampaních.

Během 2 produkčních dnů jsme vytvořili 11 videí, která obohatila web a podpořila HR aktivity, zároveň během natáčení vznikla série fotografií.

Přípravy "placu" a plánování záběrů
Profesionální stylistka v akci
Použili jsme špičkovou filmovou techniku
Finální kontrola pořízených záběrů

Výkonnostní HR strategie

Výsledným krokem bylo sestavení výkonnostní strategie pro nábor nových zaměstnanců, kterou navrhla naše specialista na výkonnostní HR marketing.

Projekt v číslech

videí

vytvořených za 2 produkční dny

pozitivních ohlasů

na nový rebranding a web

Jak může HR strategie pomoci i vašemu byznysu?

V dnešní době je nejen důležité zabývat se marketingem pro zákazníky, ale také posilovat svůj employer branding a být tak konkurence schopný i na pracovním trhu. Nevíte jak na to?  Ozvěte se nám a probereme jak tvorba autentického obsahu a cílené HR strategie může zlepšit zlepšit právě váš nábor.

Mám zájem o spolupráci
Nezávazná schůzka, kde zjistíme možnosti spolupráce.