4 minuty o odlišení se od konkurence
Už třetí rok inovujeme e-shop s praktickými věcmia hračkami z oblíbených počítačových her. Vytvořili jsme ekosystém,ve kterém se rodiče rádi vracejí nakoupit, a i přes menší firmu zvládáme využívat pokročilé formy marketingu k dlouhodobému udržení na trhu.
Dostatečně vyrůst v prvních letech, abychom firmu stabilizovali.
Odlišit se na trhu s více než 40 tisíci e-shopy.
Udržet se a prosperovat v době ekonomické krize a boomu e-shopů.
V první řadě bychom měli zmínit jednu z nejdůležitějších věcí, proč je Style-shop úspěšný? Odpověď je jednoduchá, kvůli spolupráci a neskutečné proaktivitě majitele, správného podnikatele.
V dnešní době už nelze marketing jednoduše outsourcovat a o nic se nestarat.
Od začátku jsme spolu vytvářeli strategii napojenou přímo na byznys.
Vytvořili jsme finanční plán a odhady na první vstup do online světa. Žádné nesmyslné částky, ale také žádné šetření na místech, kde by to mohlo byznysu ublížit, v marketingu.
Za první rok (2019) jsme díky placené reklamě a její postupné optimalizaci vyrostli o desítky procent. Proto jsme si mohli dovolit přidat nové kanály a klient nové zboží.
Do marketingového mixu jsme přidali obsahový marketing skrze e-mailing. Díky němu jsme schopní udržet prchlivou klientelu pro další nákupy a dáváme rady na všemožné - hry, zábavu i edukační témata.
Zatímco nám válka a krize uškodily, covid nám pomohl, stejně jako všem, v digitálním odvětví. Zde není proč si na něco hrát. Proč je tato informace důležitá?
Naše kroky jsou dlouhodobé a strategické, proto můžeme soustavně růst, případně alespoň neztrácet. A nemusíme se vnějších vlivů bát. Soustavnou inovací si otevíráme nové možnosti.
Na konci roku 2022 jsme se pustili do CRO - optimalizace konverzního poměru
e-shopu. Tato disciplína je často velmi nákladná, protože se jedná se o kombinaci výzkumů, práce s UX a vývojem eshopu.
My jsme ale CRO zvládli udržet na přijatelné rovině (znovu s vidinou dlouhodobého ladění e-shopu) a postupně přidáváme nové pozicování zboží, nové featury a lepší uživatelské prostředí.
Zároveň myslíme na tržní odlišení a hodnotu zboží pro zákazníky.
Jak funguje kreativa na poli bezhlavého prodávání? Kupujte, kupujte, kupujte. Ale proč? My jsme se od nudného trhu začali odlišovat právě komunikací hodnoty.
Začali jsme zboží ukazovat v pravých emocích tak, jak je vidí děti ve svých hrách.
meziroční zvýšení obratů
zamezení úpadku v době covidu a ekonomické krize
spolupráce a každý rok rosteme
Online prodej již není nadstavbou či výhodou klasických obchodů. Kdo není online, neexistuje. Pokud se ale pustíte do bezhlavé tvorby, můžete rychle shořet.
My přistupujeme k e-shopům komplexně - auditujeme jejich data, trh i cílovou skupinu. Víme pak, co si můžeme dovolit v marketingu, abychom zlepšili výkon, odlišili se od konkurence a posilnili místo na trhu.